19.03.2019
Stan początkowy
455 910 000 vPLN
Dochody:
Obsługa linii: 51 000 000 vPLN
Wydatki:
10xMAN NL253 Lion's City Hybrid -> 9 200 000 vPLN
10xMAN NG363 "NEW" Lion's City G CNG ->13 500 000 vPLN
8xMAN NL253 Lions City Hybrid -> 9 200 000 vPLN
6xSolbus SM10 Solcity LNG -> 2 550 000 vPLN
10xMercedes-Benz Citaro C2G NGT ->14 500 000 vPLN
8xMAN NL253 Lion's City Hybrid -> 7 990 000 vPLN
3xAutosan M10LF Sancity CNG -> 2 800 000 vPLN
6xMAN NL253 Lions City Hybrid ->5 800 000 vPLN
3xSolbus SM10 Solcity LNG ->2 550 000 vPLN
16x Mercedes-Benz Citaro C2G NGT -> 19 500 000 vPLN
50x Mercedes-Benz "NEW" Conecto LF NGT -> 46 000 000 vPLN
[b]10xAutosan M10LF Sancity -> 8 000 000 vPLN[/b]
Stan końcowy:
365 320 000 vPLN
Stan początkowy
455 910 000 vPLN
Dochody:
Obsługa linii: 51 000 000 vPLN
Wydatki:
10xMAN NL253 Lion's City Hybrid -> 9 200 000 vPLN
10xMAN NG363 "NEW" Lion's City G CNG ->13 500 000 vPLN
8xMAN NL253 Lions City Hybrid -> 9 200 000 vPLN
6xSolbus SM10 Solcity LNG -> 2 550 000 vPLN
10xMercedes-Benz Citaro C2G NGT ->14 500 000 vPLN
8xMAN NL253 Lion's City Hybrid -> 7 990 000 vPLN
3xAutosan M10LF Sancity CNG -> 2 800 000 vPLN
6xMAN NL253 Lions City Hybrid ->5 800 000 vPLN
3xSolbus SM10 Solcity LNG ->2 550 000 vPLN
16x Mercedes-Benz Citaro C2G NGT -> 19 500 000 vPLN
50x Mercedes-Benz "NEW" Conecto LF NGT -> 46 000 000 vPLN
[b]10xAutosan M10LF Sancity -> 8 000 000 vPLN[/b]
Stan końcowy:
365 320 000 vPLN