05-23-2019, 08:35 AM
23.03.2019
Stan początkowy
70 780 000 vPLN
Dochody:
Obsługa linii: 5 010 000 vPLN
Dofinansowanie unijne: 550 000 000 vPLN
Wydatki:
5xMAN NL253 Lions City Hybrid(28.04.2019) ->4 500 000 vPLN
16xMercedes-Benz Citaro C2G NGT(28.04.2019)->20 500 000 vPLN
MAN NL253 Lion's City Hybrid(03.05.2019) ->8 500 000 vPLN
Autosan M10LF Sancity CNG (03.05.2019) -> 8 200 000 vPLN
Mercedes-Benz Citaro C2G NGT (05.05.2019) -> 35 500 000 vPLN
MAN NL253 Lions City Hybrid (05.05.2019) - >13 500 000 vPLN
MAN NL253 Lions City Hybrid (14.05.2019) -> 4 300 000 vPLN
MAN NL253 Lion's City Hybrid (14.05.2019) ->9 200 000 vPLN
Solbus SM10 Solcity LNG (14.05.2019) -> 6 250 000 vPLN
Solbus SM10 Solcity LNG (18.05.2019) -> 2 500 000 vPLN
MAN NG363 New Lion's City G CNG (18.05.2019) ->34 900 000 vPLN
Solaris Urbino 12,9 III Hybrid (18.05.2019) ->7 200 000 vPLN
MAN NG363 New Lion's City G CNG (22.05.2019) ->23 800 000 vPLN
Stan końcowy:
524 610 000 vPLN
Stan początkowy
70 780 000 vPLN
Dochody:
Obsługa linii: 5 010 000 vPLN
Dofinansowanie unijne: 550 000 000 vPLN
Wydatki:
5xMAN NL253 Lions City Hybrid(28.04.2019) ->4 500 000 vPLN
16xMercedes-Benz Citaro C2G NGT(28.04.2019)->20 500 000 vPLN
MAN NL253 Lion's City Hybrid(03.05.2019) ->8 500 000 vPLN
Autosan M10LF Sancity CNG (03.05.2019) -> 8 200 000 vPLN
Mercedes-Benz Citaro C2G NGT (05.05.2019) -> 35 500 000 vPLN
MAN NL253 Lions City Hybrid (05.05.2019) - >13 500 000 vPLN
MAN NL253 Lions City Hybrid (14.05.2019) -> 4 300 000 vPLN
MAN NL253 Lion's City Hybrid (14.05.2019) ->9 200 000 vPLN
Solbus SM10 Solcity LNG (14.05.2019) -> 6 250 000 vPLN
Solbus SM10 Solcity LNG (18.05.2019) -> 2 500 000 vPLN
MAN NG363 New Lion's City G CNG (18.05.2019) ->34 900 000 vPLN
Solaris Urbino 12,9 III Hybrid (18.05.2019) ->7 200 000 vPLN
MAN NG363 New Lion's City G CNG (22.05.2019) ->23 800 000 vPLN
Stan końcowy:
524 610 000 vPLN